رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
datis

قیمت باندل جنجالی پلی استیشن 4 مشخص شد

پست های پیشنهاد شده

8821-xps4_vita1111-narenji-20131130-jpg-pagespeed-ic-m3swvb4un-jpg

یک ه??ته بعد از عرضه پلی استیشن 4 در آمریکا تصویری که در بالا می بینید منتشر شد که تایید می کرد باندل پلی استیشن 4 به همراه ویتا که قبلا شایعه عرضه اش به پا شده بود، حقیقت دارد. اندکی بعد هم این موضوع رسمی شد و برای عرضه در ماه دسامبر تایید شد، البته ??قط در انگلستان.

??رگال گارا، مدیر سونی انگلستان در صحبت با یوروگیمر تایید کرد که این باندل از امروز در برخی از ??روشگاه ها قرار گر??ته و قیمتی معادل 500 پوند دارد. پلی استیشن 4 در این کشور جمعه گذشته با قیمت 350 پوند به ??روش می رسید و ویتا هم با مدل های مختل?? قیمتی حوالی 160 الی 180 پوند دارد.

به گ??ته گارا با خرید این باندل شما تقریبا 10 پوند سود کرده اید. با تبدیل واحد پولی، هر باندل 816 دلار هزینه خواهد داشت. بنابراین این گزینه تنها برای خود انگلیسی ها منطقی است. با 816 دلار شما می توانید دو پلی استیشن 4 و یا یک پلی استیشن 4 با دو پلی استیشن ویتا بخرید.

علت ارائه چنین باندلی از نگاه گارا، به ??روش رساندن تعداد بیشتری ویتا به واسطه قدرت بیشتر پلی استیشن 4 در بازار نیست و تنها دلیل، است??اده از قابلیت ریموت پلی است که ps4 را جذاب تر و ویتا را تبدیل به ص??حه نمایش دوم پلی استیشن 4 می کند.

انتظار می ر??ت این باندل برای مناطق دیگر هم تایید شود و قیمتی حدود 500 الی 550 دلار داشته باشد که تا اینجای کار تیر مشتریان، مخصوصا اهالی خاور میانه، بدجور به سنگ خورده است و تهیه جداگانه دو کنسول انتخابی منطقی تر محسوب می شود.

ویرایش شده توسط datis

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

کاش پول داشتم همین الان یکیشو میخریدم ولی حی??????????.

ویرایش شده توسط datis

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...