رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
bf4

سری جدید کنترلر های Xbox 360: خودتان را استتار کنید!

پست های پیشنهاد شده

image_320396_fit_940-1.jpg

کترلر های کنسول Xbox 360 را به راحتی می توان با صر?? نظر از D-Pad ??اجعه آن (!) در سری های قدیمی، بهترین نوع در میان کنسول های مختل?? نسل ه??تمی اعلام کرد. حال به تازگی شرکت مایکروسا??ت سری جدید این کنترلر با طراحی استتار قطبی یا همان Arctic Camouflage معر??ی کرده است که تصاویر آن را در ادامه مطلب می توانید مشاهده نمایید.

در طراحی این کنترلر از رنگ س??ید و حالات مختل?? خاکستری است??اده شده است همچنین در گوشه دسته سمت چپ آن نیز یک علامت کوچک از نام Xbox 360 به چشم می خورد و D-Pad آن نیز مانند کنترلر مخصوص Xbox One ساخته شده است که مراتب بسیار بهتر از گذشته می باشد. تاریخ عرضه این دستگاه در بازار همچنان نامشخص است با این حال سایت رسمی سازنده آن محصول مذکور را به قیمت ۵۴٫۹۹ دلار لیست کرده است و گ??ته شده که به زودی خواهد آمد.

 

image_320397_fit_940-250x171.jpg image_320398_fit_940-250x145.jpg image_320396_fit_940-242x200.jpg

استتار قطبی یکی از چندین طراحی رنگارنگ و بسیار متنوع کنترلرهای Xbox 360 می باشد که تا کنون ارائه شده. با این حال انتظار می رود شرکت مایکروسا??ت نیز به جای طراحی مشکی ساده در کنترلر Xbox One، شروع به است??اده از رنگ ها و شکل های مختل?? کند. البته همین حالا نیز ??روشگاه های زیادی هستند که کنترلر کنسول نسل هشتم شرکت مایکروسا??ت را با رنگ های دیگر عرضه می کنند.

 

در آخر نیز یک شایعه جالب را یاد آور می شویم که همچنان منتظریم حقیقت پیدا کند: شرکت مایکروسا??ت برای تقدیر از کارکنان خود که در ساخت و توسعه Xbox One حضور داشته اند تصمیم گر??ت یک نسخه مخصوص از کنسول خود را با رنگ س??ید که بسیار منحصر به ??رد می باشد و روی کنترلر آن نوشته شده من این را ساخته ام (I made this)، ارائه کند. با این حال اوایل سال ۲۰۱۴ میلادی گزارشی منتشر شد که این نسخه برای عموم مردم نیز از ماه اکتبر به ??روش گذاشته خواهد شد. برای تایید این خبر ??علا باید صبر پیشه کرد.

منبع:وبسایت گیم??ا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...