رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

پورت The Last of Us برای PS4 مانند یک “جهنم” بوده است

پست های پیشنهاد شده

news_the_last_of_us_remastered_teaser-15193.jpg

 

امکان ندارد این روزها در دنیای بازی های ویدئویی گشت بزنید و نام The Last of Us به گوش شما نخورده باشد. عنوان انحصاری PS3 که شگ??تی آ??رید و به د??عات از سوی سایت ها، مجلات و منتقدین مختل?? مورد تحسین قرار گر??ت. خیلی از کاربران خواستار این بودند که عنوان مذکور را بر روی کنسول نسل هشتم شرکت سونی یعنی PS4 تجربه کنند و این گونه شد که سازندگان The Last of Us: Remastered را معر??ی کردند. اما مراحل ساخت بر روی دستگاه جدید چطور به پیش ر??ته است؟

نشریه Edge اخیرا مصاحبه ای را با مدیر پروژه این بازی یعنی آقای Neil Druckmann داشته و ایشان اعلام کرده اند که The Last of Us به قدری برای PS3 بهینه شده بود که پورت آن برای کنسول PS4 به مانند یک جهنم برای سازندگان بوده است. صبحت های آقای Druckmann چنین می باشد:

آرزو داشتم که ما از یک دکمه به نام “??عالسازی حالت PS4″ بهره مند بودیم اما قضیه چنین نیست. ما انتظار این را داشتیم که عملیات ساخت به مانند یک جهنم جلوه کند و همین جهنم هم ایجاد شد. حتی انتخاب یک تصویر بی کی??یت که سایه ها و نورپردازی آن دائما می شکند و هر ۳۰ ثانیه نیز به کلی از بین می رود هم … زمان بسیاری زیادی را از ما گر??ت. مهندسین حاضر در استدیو ناز بهترین ا??راد حاضر در صنعت بازی های ویدئویی هستند و این عنوان را برای کنسول PS3 بسیار دقیق بهینه کرده بودند. بهینه سازی ها بر اساس یک سیستم باینری بوده است اما پس از انتقال موارد مختل?? شما مجددا حتما آن را بررسی می کردید که مطمئن شوید همچنان عملیاتی است و پاسخ می دهد.

واقعا سختی این کار را نمی توانم توصی?? کنم. زمانی هم که آماده راه اندازی می شود شما هر دو نسخه را در کنار یکدیگر قرار می دهید تا اطمینان خاطر حاصل کنید هیچ گونه مشکلی در زمینه های مختل?? مانند ??یزیک یا نور پردازی که به کلی تجربه بازی را از بین می برند وجود ندارد و شما مو??ق عمل کرده اید با این حال پیش می آید که ناگهان متوجه ت??اوت هایی خواهید شد.

آقای Druckmann همچنین تایید کرده اند که صحنه های سینمایی این عنوان با رزولوشن ۱۰۸۰p و ۶۰ ??ریم بر ثانیه اجرا خواهد شد، عاملی که باعث شده بود تمامی عملیات های پردازش گرا??یکی از ابتدا بررسی شود. با این وجود بازی The Last of Us: Remastered بر روی PS4 باعث شده است تا گزینه های بیشتر و مختل??ی در اختیار ایشان قرار گیرد و ???یک پورت سر راست را شاهد باشیم???.

آقای Druckmann ادامه می دهند:

من آن حسی را که در زمان ??شردن دکمه های trigger در PS4 دست می دهد دوست می دارم و بنابراین تصمیم گر??تیم که این انتخاب را در اختیار بازیکن قرار دهیم که با کدامیک تیراندازی می کند یا به محیط گوش ??را می دهد. در رابطه با پد لمسی کنترل Dualshock 4 نیز مشغول انجام یک سری آزمایش بر روی ایده های مختل?? می باشیم که ببینیم ارزش کار را دارد یا خیر. ما نمی خواهیم تجربه قدیمی را چندان دستخوش تغییرات کنیم و نسبت به The Last Of Us کاملا مت??اوت ظاهر شویم.

The Last of Us: Remastered تابستان امسال برای کنسول PS4 به قیمت ۵۹٫۹۹ عرضه خواهد شد. همچنین DLC این عنوان یعنی Left Behind که برای PS3 عرضه شده بود نیز در دسترس خواهد بود.

منبع گیم??ا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خدایی دمشون گرم بالا ترین قدرت یه بازی در ps3 میتونستی تو last of us ببینی ناتی داگ استااااااااااااده:88:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

واقعا" از همه لحاظ بازی خوبی بود چه از نظر گرا??یک چه از نظر استوری.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...