رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ghost mahdi

10 تا از عجیب‌ترین و زشت‌ترین تلفن های سامسونگی

پست های پیشنهاد شده

سامسونگ همینجوری تبدیل به بزرگترین سازنده تل??ن دنیا نشده است. در دهه گذشته این کمپانی صدها تل??ن را روانه بازار کرده است و زمان و منابع کا??ی برای آزمایش روی ??رم ??اکتورهای مختل?? را داشته است.

 

برخی از این تل??نهایی که این غول کره‌ای در این سالها معر??ی کرده است واقعا خوب، برخی متوسط و بعضی دیگر واقعا بد بوده‌اند.

در این میان دسته‌ای وجود دارد که شامل تل??نهای زشت و عجیب غریب است.

آنچه مشخص است که در سالهای اخیر شاهد ساخت چنین تل??نهایی از سامسونگ نبودیم و پیداست که اخیرا گرایش به سمت سادگی، ص??حات بزرگ و بزلهای باریکتر بوده است.

شاید برخی از تل??نهای زیر را پیش از این دیده باشید، اما قطعا آنها را در مجموعه‌ای به این کاملی ندیده بودید. تصاویر زیر، تصاویر اختصاصی سایت ??ون آرنا هستند.

1.Samsung SGH-P300

18.jpg

نه این یک ماشین حساب نیست، با اینکه شاید اینشکلی به نظر برسد. این تل??ن اواخر سال 2005 آغاز بکار کرد و در زمان خودش با قطر 8.9 میلیمتری واقعا باریک بود. این تل??ن دارای یک ص??حه نمایش 1.8 اینچی با روزولوشن 176×220 پیکسل، اتصال GPRS، دوربین 1.3 مگاپیکسلی با ??لش و یک باتری 800 میلی آمپری بود. با این تل??ن یک کیس چرمی به همراه یک باتری اضا??ه هم عرضه می‌شد تا شاید ظاهر نه چندان زیبایش را پنهان کند.

2.(Samsung SGH-E910 Serene(w/Bang & Olufsen

28.jpg

این تل??ن هم در اواخر سال 2005 به دنیا معر??ی شد. این دستگاه با همکاری کمپانی دانمارکی بنگ اند اولو??سن ساخته شد و با ص??حه کلید چرخشی، ص??حه نمایش QVGA و دوربین VGAاش کمی عجیب به نظر می‌رسید. در زمان عرضه‌اش با قیمت 1000 دلار ??روخته شد و مشخصا تنها ا??راد متمول قدرت خریدش را داشتند. این تل??ن تقریبا هر ساله در ??هرست عجیب‌ترین تل??نهای ساخته شده قرار می‌گیرد.

3.Samsung SGH-P310 CardFon

35.jpg

این مدل هم با قطر 8.5 میلیمتر، واقعا باریک بود و با یک کیس چرمی عرضه شد. دارای یک ص??حه نمایش 1.8 اینچی با رزولوشن 240×320 پیکسل بود، یک دوربین 2 مگا پیکسلی با ??لش داشت و از کارت حا??ظه هم پشتیبانی می‌کرد.

4.Samsung UpStage SPH-M620

45.jpg

این مدل، بواقع یک تل??ن دو رو بود. در یک طر??ش شبیه یک MP3 Player به نظر می‌رسید که دارای یک ص??حه نمایش 2.1 اینچی با رزولوشن 220×176 پیکسلی و کنترل لمسی موزیک بود و در طر?? دیگر هم یک ص??حه کلید حر??ی عددی داشت و یک ص??حه نمایش 1.4 اینچی با روزولشن 65×176 برای آن تعبیه شده بود. این تل??ن در سال 2007 به ??روش رسید.

5.Samsung SGH-F5520

52.jpg

این تل??ن هیچوقت راه به بازار پیدا نکرد و تولیدش در آخرین لحظه کنسل شد. این موجود عجیب و غریب قطری برابر با 17 میلیمتر داشت و دارای دو کیبورد زیر ص??حه نمایش 2.8 اینچی با رزولوشن 480×272 پیکسلی‌اش بود. دوربین 3 مگاپیکسلی، شکا?? کارت حا??ظه و پشتیبانی از HSDPA که در آنزمان عجیب بود از مشخصات دیگر این دستگاه بودند.

6.Samsung Juke

6.jpg

شامل نکردن جوک، زمانی که داریم ??هرستی از تل??ن‌های عجیب و غریب را تهیه می‌کنیم، واقعا کار دشواری است. جوک تل??ن دیگری بود که برای علاقه مندان به موسیقی ساخته شده بود. یک دستگاه کوچک با قطر زیاد 21 میلیمتر که یک ص??حه نمایش 1.6 اینچی، کنترل موزیک، کی پد عددی حر??ی و دو گیگابایت حا??ظه داخلی برایش در نظر گر??ته شده بود. این دستگاه در نیمه دوم سال 2007 در آمریکا عرضه شد.

7.Samsung SCH-i760

7.jpg

سامسونگ چند اسمارت??ون ویندوزی هم ساخته است. همین مدل که در سالهای 2007 و 2008 در وریزون از محبوبیت بالایی برخوردار بود یکی از آنهاست. البته شاید SCH-i760 در سال 2014 خیلی زشت به نظر بی‌آید، اما در زمان خودش کلی ویژگی برای ارائه داشته است. ویژگی‌هایی از قبیل EV-DO، کیبورد کشویی کیوورتی، ص??حه نمایش 2.8 اینچی QVGA تاچ و پشتیبانی از کارت حا??ظه.

8.Samsung Serenata

8.jpg

سرناتا دومین همکاری سامسونگ با کمپانی بنگ اند اولو??سن بود. این تل??ن اواخر سال 2007 معر??ی شد و از نسخه پیشین خودش خوش ترکیب‌تر ساخته شده بود، اما ظاهر عجیبش را هنوز داشت. در واقع یک تل??ن بود که زیر بلندگوی بنگ اند اولو??سن پنهان شده بود. این تل??ن دارای یک ص??حه نمایش 2.3 اینچی با رزولوشن 240×240 پیکسل، کنترل چرخشی نویگیشن، HSDPA و 4 گیگابایت حا??ظه داخلی بود و از داشتن شکا?? کارت حا??ظه و دوربین هم محروم بود.

9.Samsung B3310

9.jpg

با وجود ظاهر نامتقارنش، در سال 2009 و به دلیل قیمت ارزانش از محبویت زیادی برخوردار بود. این تل??ن دارای کلیدهای عددی در سمت چپ ص??حه نمایش 2.0 اینچی‌اش بود و یک کیبورد کیوورتی کشویی هم داشت.

10.Samsung SPH-N270 Matrix

10.jpg

 

??هرست تل??نهای عجیب و غریب سامسونگی بدون این تل??ن ناکامل است. Samsung SPH-N270 یا سامسونگ ماتریکس، پروتوتایپی بود که در ??یلم The Matrix Reloaded سال 2003 است??اده شد. تنها تعداد محدودی از این تل??ن در آمریکا و تحت اوپراتور اسپرینت ??روخته شد. این تل??ن قطری برابر با 20 میلی‌متر داشت و دارای یک ص??حه نمایش TFT با رزولوشن 160×128 پیکسل بود.

احتمالا این تل??ن قرار بوده است نمونه‌ای از تل??ن‌های ساخته شده در آینده باشد که خوشبختانه تل??نهای آینده خیلی بهتر از آب در آمدند.

 

 

itresan

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عجب ګوشی های زاقارتین واقعام شیشمیه شبیه وسیله هک کردن بتمنه :icon_346[1]::gigglesmile:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

8.jpg

 

 

یه لحظه اینو با دزدگیر ماشینا اشتباه گر??تم :gigglesmile::lol::icon_346[1]::78:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

واقعا این شرکت سامسونگ خودشو مسخر کرده یا طر??دارانش رو؟! شرکتی که با تقلب از اپل به محبوبیت میرسه ، چه ارزشی داره؟! هیچ می دونید تا بحال چقدر جریمه به اپل بخاطر تقلید کردن ، پرداخت کرده؟!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...