رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
kazy

چگونه گجت هاي خود را سریع ، صحيح و مطمئن شارژ کنیم؟

پست های پیشنهاد شده

[h=2][/h]

اما روند شارژ کردن گوشی و تبلت دارای نکات ریز، اما بسیار مهمی است که می تواند شارژ دستگاه را سریع و مطمئن انجام دهد. در این مطلب می خواهیم به صورت مختصر و م??ید، نکاتی کاربردی را برای شما بیان کنیم که شاید تا به امروز به سادگی از کنار آنها می گذشتید.1- شارژ گوشی و تبلت در حالت آ??لاین یا خاموش

charger-1.jpg

به طور حتم گوشی و تبلت شما در حالت بیکاری نیز مقداری از شارژ باتری را مصر?? می کند، شارژ کردن دستگاه در این حالت سبب ا??زایش مدت زمان شارژ و همچنین انتقال انرژی به صورت مداوم و بدون نوسان می شود. گوشی و تبلت ها در صورت قرار گر??تن در شرایط آ??لاین یا حالت پرواز، به دلیل قطع سرویس های مخابراتی، شارژ کمتری مصر?? می کنند و این مسئله بسیار ساده می تواند روند شارژ شدن گوشی و تبلت شما را سرعت ببخشد.

 

2- از پورت USB برای شارژ است??اده نکنید:

charger-2.jpg

بیشتر گوشی ها و تبلت های امروزی از شارژ های دو منظوره بهره می برند که شامل یک کابل USB و یک آداپتور برای شارژ دستگاه است. بسیاری از کاربران به جای است??اده از آداپتور، تنها از کابل USB بهره می گیرند که این مسئله سبب ا??زایش مدت زمان شارژ دستگاه می شود. جالب است بدانید که سریع ترین پورت USB حال حاضر جهان که با نام USB 3.0 (پورت USB 3.1 هنوز روی مادربرد ها نصب نگردیده) قادر به انتقال جریان 0.5 آمپری خواهد بود که در مقابل شدت جریان 1 آمپری گوشی های هوشمند و 2 آمپری تبلت ها، رقم بسیار کمی است. در این شرایط زمان شارژ گوشی و تبلت شما حداقل 2 و حداکثر 4 برابر کندتر انجام می شود و به جای مدت زمان 1 ساعت، باید بین 2 تا 4 ساعت در انتظار شارژ کامل دستگاه بمانید.

 

3- از شارژر با شدت جریان بیشتر است??اده کنید

charger-3.jpg

شارژر تبلت های امروزی قادر به انتقال شدت جریان 2 آمپر هستند و در صورتی که از شارژر آنها برای گوشی هوشمند خود است??اده کنید، شاهد کاهش زمان شارژ شدن خواهید بود. به طور معمول اکثر شارژر های مخصوص گوشی های هوشمند قادر به انتقال 1 آمپر هستند و به همین سادگی می توانید زمان شارژ گوشی خود را 2 برابر سریعتر کنید.

 

4- از پورت USB مک بوک جدید اپل است??اده کنید

charger-4.jpg

پورت USB مک بوک های جدید اپل قادر به انتقال جریان 1.1 آمپری هستند که در مقایسه با 0.5 آمپر پورت USB 3.0 بسیار مناسب است. به همین دلیل توصیه می شود در صورتی که به شارژ آی??ون و آیپد خود دسترسی ندارید، از مک بوک خود است??اده کنید. البته به این مورد باید اشاره کنیم که خریدن یک شارژر اضا??ه برای آی??ون یا آیپد بسیار بسیار از نظر اقتصادی به صر??ه تر از خرید یک مک بوک است!

 

5- با است??اده از نرم ا??زار اختصاصی، خروجی آمپر USB را ا??زایش دهید

charger-5.jpg

نرم ا??زار های اختصاصی ا??زایش جریان USB با قابلیت شارژ تجهیزات الکترونیکی حتی در حالت خاموش بودن سیستم به همراه ??ناوری سخت ا??زاری آن با نام Ai Charger چند سالی است که در مادربرد های جدید قابل است??اده است. چنین نرم ا??زار و قابلیتی، امکان بهینه سازی روند انتقال جریان به پورت های USB را ??راهم می سازد و در نتیجه شاهد ا??زایش شدت جریان از 0.5 به 0.9 آمپر خواهیم بود.6- از بوستر USB است??اده کنید

charger-6.jpg

است??اده از بوستر USB با نام ChargeDr به شما امکان ا??زایش شدت جریان را خواهد داد تا بتوانید در مدت زمان کوتاه تری، دستگاه خود را شارژ کنید. شدت جریان بوستر برای شارژ آیپد نیز کا??یست و برای خرید آن باید 20 دلار ناقابل پرداخت کنید!7- از کابل دو سر USB است??اده کنید

charger-7.jpg

است??اده از کابل دو سر USB با خروجی MicroUSB که بتواند به گوشی هوشمند و تبلت متصل شود، به دلیل است??اده از جریان دو پورت می تواند تجهیزات شما را در مدت زمان کمتری شارژ کند.

 

منبع : گجت نیوز | gadgetnews.ir

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...