رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

Kazuo Hirai : کنسول PS4 می تواند به تنهایی برترین کنسول تاریخ این شرکت باشد

پست های پیشنهاد شده

20052948946233329634.jpg

 

همانطور که می دانید چندی پیش گزارش مالی سال 2013 شرکت Sony منتشر شد و این شرکت به مانند سالهای گذشته با ضرردهی روبه رو شده است . این موضوع در بخش Sony Computer Entertaiment نیز وجود دارد اما با وجود این مشکلات مالی به نظر می رسد ??روش کنسول Playstation 4 و درآمد حاصل از آن بیش از پیشبینی های این شرکت بوده است .

 

آقای "Kazuo Hirai" رئیس و مدیرکل شرکت Sony در مصاحبه با وبسایت ژاپنی "AV Watch" اعلام کرد در صورتی که کنسول PS4 این روند را ادامه دهد در آینده می تواند از نظر مالی بهتر از تمامی کنسول های قبلی شرکت Sony عمل کند .

" لانچ و عرضه کنسول PS4 بسیار مو??قیت آمیز بوده است و این موضوع کلیدی برای مو??قیت های بلند مدت این کنسول بحساب می آید . در زمینه ??روش نرم ا??زاری تا به اکنون 47 عنوان بازی بر روی PS4 عرضه شده است و با این تعداد بازی ما شاهد ??روش 20 میلیون نسخه از این بازیها در خرده ??روشی ها ، ??روشگاه های اینترنتی و Playstation Store بوده ایم "

ایشان همچنین در مورد آینده این پلت??رم نیز گ??ت : " از لحاظ سودآوری کنسول PS4 به عنوان یک محصول سخت ا??زاری بسیار مو??ق عمل کرده است و چارچوب ها و ا??ق های کاملا جدید و مت??اوتی را در قیاس با پلت??رم های قبلی برای ما ترسیم کرده است که به وسیله آن می توانیم به سود و مو??قیت بسیار زیادی دست پیدا کنیم "

کنسول Playstation 4 از زمان عرضه تا به اکنون بیش از 7 میلیون واحد ??روش داشته است و در گزارش ماه گذشته NPD این کنسول پر??روش ترین محصول سخت ا??زاری کشور آمریکا در بخش گیم شناخته شده بود . این در حالی است که شرکت Sony در سال مالی گذشته $1.26 میلیارد دلار از سرمایه خود را از دست داد اما از سوی دیگر عرضه کنسول PS4 به این شرکت کمک کرد تا درآمد عملیاتی آنها با رشد 14% رو به رو شود .

 

 

46233637158988632501.jpg

 

در بخش گیم نیز شرکت Sony در سال مالی گذشته با ضرر 78 میلیون دلاری رو به رو شده بود که البته به گ??ته این شرکت دلیل اصلی این میزان ضرر ، هزینه های ??راوان راه اندازی کنسول PS4 بوده است و بعد از عرضه این کنسول شاهد ا??زایش ??روش 38% نرم ا??زار و بازیهای این شرکت بوده ایم که سبب شده تا حد زیادی این ضرر جبران شده باشد.

 

همچنین"Kazuo Hirai" در مصاحبه خود اعلام کرد بزودی این شرکت یک نوع تلویزیون جدید بر پایه شبکه ابری معر??ی خواهد کرد . او همچنین اعلام کرد نسخه بتا سرویس جدید Playstation Now نیز در تاریخ 20 می به طور رسمی راه اندازی شد و دارندگان کنسول های شرکت Sony می توانند از امکانات ??وق العاده آن بهره مند شوند .

"Kazuo Hirai" از در سال 2012 مدیر کل و ن??ر اول شرکت Sony است . او از آن زمان تلاش های ??راوانی را در جهت بهبود اوضاع مالی شرکت Sony انجام داد و در این زمینه نیز تا حدی مو??ق بود و در بخش سرگرمی شرکت Sony نیز شاهد سیر صعودی از سال 2007 بوده ایم . با سونامی وحشتناک سال 2011 کشور ژاپن ، شرکت Sony نیز به مانند بسیار از شرکت های ژاپنی دیگر با مشکلات ??راوانی رو به رو شد و از آن زمان بخش عمده تمرکز " Kazuo Hirai" بر روی بازسازی زیرساخت های این شرکت و بهبود اوضاع مالی بوده است اما با وجود تلاش های ??راوان ، شرکت Sony هنوز در شرایط مالی نامناسبی به سر می برد .

منبع پردیس گیم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

داداش PS4 خیلی خداست.اینا واسه PS4 تعظیم کردن:gigglesmile:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...