رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
mehran_a077

مقایسه دو نسل قدرتمند: مدل اولیه آیفون ۶ و آیفون ۵

پست های پیشنهاد شده

روزی دیگر و مدل م??هومی جدید دیگری از آی??ون ۶ که اینبار با دستان توانمند طراحی به اسم Arthur Reis ساخته شده است. این مدل واقعا به مدل اصلی آی??ون ۶ شبیه است و طرح اولیه زیبایی را از آی??ون ۶ متصور شده است.

13987063976_34ddf5d699_b-620x330_f_improf_620x330.jpg

همینطور که به اواسط سال نزدیک می‌شویم، اطلاعات بیشتری در مورد برنامه‌های پیش روی شرکت اپل می‌شنویم. از اینکه این شرکت قرار است در کن??رانس WWDC چه محصولات یا آپدیت‌های مهمی را رونمایی کند یا اینکه کی قرار است آی??ون ۶ رونمایی و کی عرضه شود و الی آخر. زمان زیادی تا کن??رانس توسعه دهندگان یا همان WWDC نمانده و کمتر از دو ه??ته دیگر احتمالا شاهد رونمایی از نسخه جدید iOS 8 و مک‌ OS X 10.10 خواهیم بود. خبر‌های گاه کمرنگ و گاه پررنگی به گوش می‌رسد که احتمالا اپل بخواهد در این کن??رانس یک محصول سخت ا??زاری را رونمایی کند.

احتمالات زیادی برای این محصول سخت ا??زاری مطرح است اما محتمل‌ترین آن‌ها مک‌بوک ایر با ص??حه نمایش رتینا، ساعت هوشمند آی‌واچ و یا به احتمال ضعی??‌تر نسخه ۴٫۷ اینچی آی??ون ۶٫

14020704902_462069e73f_b-620x413_f_improf_600x399.jpg

در اواخر امسال نیز به احتمال ??راوان اپل نسل های جدید آیپد، آی??ون ۶ با ص??حه نمایش ۵٫۵ اینچی یا مک بوک‌های جدید را رونمایی و سپس عرضه کند. اخبار مربوط به آی??ون ۶ بسیار گسسته و پراکنده هستند. گاهی خبر از طراحی، گاهی از اندازه ص??حه نمایش و گاهی اطلاعاتی از زمان معر??ی آن به بیرون درز می‌کند و انباشت این شایعات و اخبار حسابی طر??داران اپل را ناراحت کرده است.

مدل‌های نمونه و طراحی‌های به وجود آمده از آی??ون ۶ بدست طراحان مختل?? این گوشی هوشمند را بسیار نازک و با اندازه ص??حه نمایشی بزرگتر ترسیم کرده‌اند. مدل آی??ون ۶ که امروز می‌خواهیم آن را با نسل پیشین مقایسه کنیم یکی از جالب توجه ترین و قابل‌باور ترین مدلی است که تاکنون دیده‌ایم.

[h=2]مقایسه طرح جلویی مدل اولیه آی??ون ۶ با آی??ون ۵[/h]در طول ه??ته‌های اخیر تصاویر م??هومی زیادی از آی??ون ۶ را به شما نشان داده‌ایم. برخی از آن‌ها تنها بر اساس تخیلات ساخته شده‌اند. اما برخی نیز سعی در انتقال زبان طراحی آی??ون ۶ توسط اپل را داشته‌اند. این طرح آی??ون ۶ در دسته دوم قرار می‌گیرد و قصد دارد با یک مدل م??هومی یک آی??ون ۶ زیبا را به تصویر بکشد.

14024367594_88f85fb0c0_b-503x620_f_improf_503x620.jpg

تصوری که طراح از نسل آینده آی??ون داشته بسیار جالب است، او لبه‌های کناری آی??ون ۶ را منحنی‌تر و همچنین طراحی آی??ون ۶ را نازک‌تر از آی??ون ۵ پرچم دار سال ۲۰۱۲ اپل می داند. همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، iOS پر یک ص??حه بزرگ‌تر از ۴ اینچ بسیار خواستنی‌تر و زیبا‌تر است.

[h=2]مقایسه طراحی کناری مدل آی??ون ۶ با آی??ون ۵[/h]سراغ جزییات بیشتری از این مدل در مقایسه با آی??ون ۵ برویم. مدل م??هومی و اولیه آی??ون نسل ششم با طراحی جدیدی در دکمه‌های تنظیم صدا ظاهر شده است. طراح معتقد اسا که اپل به ناچار برای نازک‌تر کردن بدنه آی??ون ۶ قصد دارد دکمه‌های تنظیم صدا را از حالت سنتی گرد خارج کند و به آن طراحی کشیده بدهد.

14000664366_facb83727d_b-413x620_f_improf_413x620.jpg

با اینکه این تصاویر از آی??ون ۶ تنها می‌خواهند یک طرح اولیه از آی??ون را نشان دهند اما هیچ تضمینی وجود ندارد که آی??ون ۶ همین شکل نباشد یا اینکه اپل بخواهد تغییرات بیشتری در آن به وجود آورد. خریدارانی که قصد تهیه آی??ون نسل ششم را دارند، هر چه به تاریخ رونمایی آی??ون ۶ نزدیک می‌شویم باید طراحی‌های منتشر شده را جدی‌تر بگیرند انتظار آی??ون ۶ با طراحی‌های منتشر شده را داشته باشند.

14025003454_fe0c1101c5_b-620x222_f_improf_600x214.jpg

بار دیگر به مشخصات احتمال شایعه شده و قابل باور آی??ون ۶ می‌پردازیم: انتظار می‌رود آی??ون ۶ همراه با iOS 8 که در واقع نسخه جدید و اصلی سیستم عامل iOS محسوب می‌شود همراه باشد. همچنین ضخامت این گوشی هوشمند پرچم دار بسیار کاهش خواهد یا??ت و از ۷٫۶ میلی متر در آی??ون ۵s قرار است به نازکی تنها ۷ میلی متر دست یابد. از دیگر ویژگی‌های آی??ون ۶ می‌توان به پردازنده قوی A8 و دوربینی با کی??یت بیشتر اشاره کرد. نزدیک بود ??راموش کنیم که بزرگ‌ترین تغییر آی??ون در نسل ششم بزرگ شدن اندازه ص??حه نمایش آن از ۴ اینچ به ۴٫۷ اینچ است.

تاریخ رونمایی آی??ون ۶ احتمالا ماه شهریور یا مهر همین امسال خواهد بود.

gottabemobile

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...