رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
kazy

اخبار گوشی چدید lg g3

پست های پیشنهاد شده

G3 از ??ردا در خاک خود یعنی کره جنوبی به ??روش می‌رسد و تا 28 روز دیگر به صورت جهانی و بیش از 170 کشور .4 اپراتور اصلی امریکا تایید کرده اند که این دستگاه را تحت قرارداد ارایه خواهند کرد. اپراتورهای مطرح اروپایی هم به همچنین مشتاق ارایه جی3 تحت هستند.اما قسمت مهم و حیاتی قیمت دستگاه است. الجی G3 در امریکا 600 دلار، در اروپا 549 یورو و در انگلیس 499 پوند ??روخته خواهد شد. به نظر شما قیمت کدام پرجمدار امسال مناسب تر است؟ LG G3, galaxy s5, Xperia Z2 یا One M8؟

 

 

منبع : گجت نیوز | gadgetnews.ir

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در حال و هوای معر??ی پرچمدار جدید ال‌جی، جی3 با هیاهوی ??راوان و با توجه به بهره‌وری از قابلیت‌های مختل?? سخت‌ا??زاری و نرم‌ا??زاری، صحبت از ص??حه‌کلید این گوشی هوشمند، شاید کمی عجیب به نظر برسد.

 

ص??حه کلید هوشمند جی‌3 در نگاه اول بسیار ساده به نظر می‌رسد اما این ص??حه‌کلید به قابلیت‌های یادگیری تجهیز شده که از ایجاد مشکلات در هنگام تایپ پیامک یا دیگر محتویات متنی جلوگیری می‌کند. به عنوان مثالی ساده، اگر همواره موقع نوشتن A’sبه اشتباه S’s می‌نویسید، این ص??حه‌کلید هوشمند، با پروسه‌ای هوشمندانه سعی در تشخیص این الگوریتم نموده و زین پس ??ضای موردنظر برای کلید A را ا??زایش خواهد داد.

lg-g3-smart-keyboard-1.jpg

اگر پیش از این با ص??حه‌کلید بلک‌بری کارکرده باشید، کارایی این قابلیت را بیشتر درک خواهید کرد. نکته دیگر اینکه می‌توانید به دلخواه اندازه ص??حه‌کلید جی‌3 را تغییر دهید و آن‌را کوچک‌تر و یا بزرگ‌تر کنید.

 

این قابلیت برای کسانی که انگشتانی پهن دارند و یا چشمان آن‌ها ضعی?? است، حیاتی به نظر می‌رسد. در حیطه است??اده از علائم نیز می‌توانید، آن‌ها را شخصی‌سازی کنید.صر?? وقت بر روی قابلیتی اولیه اما مهم، یعنی ص??حه‌کلید نرم‌ا??زاری را می‌توان یکی از نقاط قوت شرکت‌های نرم‌ا??زاری به شمار آورد، نقطه قوتی که این‌بار ال‌جی به خوبی بر روی آن تمرکز کرده است

 

منبع : گجت نیوز | gadgetnews.ir

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

 

LG-G3-QuickCircle-1.jpg

 

 

transparent.gif

LG-G3-QuickCircle-3.jpgLG-G3-QuickCircle-4.jpgtransparent.gifLG-G3-QuickCircle-6.jpgLG-G3-QuickCircle-2.jpg

 

علی‌رغم بهره‌گیری از یک نسبت خوب در مورد سایز ص??حه‌ی نمایش به بدنه، بازهم جی ۳ به‌عنوان یک تل??ن‌هوشمند بزرگ خودنمایی می‌کند، از این‌رو ح??اظت از آن نیز دقت بیشتری را می‌طلبد. ال‌جی نیز با علم به این موضوع مجموعه‌ای از بهترین کاورهای ممکن را با نسل جدید پرچمدار خود همراه ساخته است.

 

ویدیوی معر??ی کاور Quick Circle :

 

شناخته‌شده‌ترین و پرحر??و حدیث‌ترین کاور برای جی۳، Quick Circle‌ است که با بهره‌گیری از پنجره‌ی دایره‌ای شکل، بسیاری را مشتاق دیدار خود کرده است. ال‌جی با بهبود رابط‌کاربری خود، امکان دسترسی به قابلیت‌های مختل?? جی‌۳ را از طریق روزنه‌ی دایره شکل Quick Circle برای کاربران مهیا کرده است. با است??اده از این کاور می‌توان بدون نیاز به باز کردن کاور به امکانات نرم‌ا??زاری مختل?? این تل??ن‌هوشمند دسترسی یا??ت. ضمناً اصلی‌ترین ویژگی این کاور قابلیت شارژ بی‌سیم جی۳ است.LG-G3-QuickCircle-1.jpg

 

LG-G3-QuickCircle-10.jpg

transparent.gifLG-G3-QuickCircle-11.jpgLG-G3-QuickCircle-18.jpgLG-G3-QuickCircle-15.jpgLG-G3-QuickCircle-3.jpgLG-G3-QuickCircle-4.jpgLG-G3-QuickCircle-2.jpgLG-G3-QuickCircle-16.jpg

 

در کنار ال‌جی شمار دیگری از تولیدکنندگان نیز به ساخت قاب‌های مختل??ی برای ال‌جی پرداخته‌اند که طری??‌تر و ارزان‌تر از کاور‌های رسمی تولید شده توسط ال‌جی برای این تل??ن‌هوشمند است. در میان کاورهای موجود سلایق مختل?? در نظر گر??ته شده و انواع کاورهای ??لزی، پلاستیکی با ساختار نرم و سخت و همچنین یک کاور چرمی در نظر گر??ته شده است. دامنه‌ی قیمتی این قاب‌ها نیز بسیار متنوع است.

 

ال‌جی هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت Quick Circle ارائه نکرده است.در ادامه تصاویری از چند مدل کاور دیگر برای ال جی جی 3 را مشاهده می کنید :

Spigen-Air-Cushion-Slim-Arm.jpg

 

  • Spigen-LG-G3-Ultra-Fit-Matt.jpg

Verus-Iron-Shield-G3-case-2.jpgVerus-LG-G3-Case-Aura-6.99.jpgVerus-LG-G3-Case-Thor-14.99.jpgVerus-Wallet-Leather-Case-w.jpg

 

منبع :

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...