رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
datis

آموزش اعتمادسازی در نود ۳۲

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

یکی از مشکلات کسانی که بازی نصب می کنند ، گیر دادن ویروس کش به بعضی از ??ایل ها و کرک ها است . که برای ر??ع این مشکل نحوه اعتماد کردن آنتی ویروس NOD 32 و اسکن نکردن بعضی از ??ایل ها و مسیرها در کامپیوتر شما به شما آموزش می دهیم. البته در همین مطلب نحوه اعتمادسازی ویروس کش به یک سایت را هم به شما خواهیم آموخت.

Exclusiving-Files-in-Antivirus.jpg

برای شروع ابتدا برای شما نحوه اعتماد آنتی ویروس نود ۳۲ به یک ??ایل ، کرک یا مسیری و آدرسی در یک کامپتور توضیح میدهم.

توجه : این مطلب از سایت قبلی ما نوکیا دانلود، به سایت جدیدمون گیم تو دی ال انتقال داده شده است.۱- ابتدا نرم ا??زار nod 32 را باز کنید .۲ – بروی خود نرم ا??زار دمه F5 کیبورد را ??شار دهید. تا پنجره ای مانند شکل زیر ظاهر شود . برای دیدن شکل ها در اندازه بزرگ روی آن ها کلیک کنید تا در ص??حه جدید بازشوند.

2.jpg

۳- از منوی advance setup ، در سمت چپ وارد اولین گزینه یعنی کامپیوتر شوید و آن را با کلیک کردن باز کنید. در مرحله بعد به قسمت Antivirus and AntiSpyware شوید.۴-در مرحله بعد به گزینه Exclusions بروید و روش کلیک کنید . مانند شکل زیر :

3.jpg

۵- با کلیک بروی گزینه Exclusions ، مونی جدید و یک ??یلد خالی بزرگ مانند شکل زیر ذر سمت راست باز میشود مانند شکل زیر :

4.jpg

۶- در همان قسمت بروی گزینه ADD کلیک کنید و ??ایلی را که نمی خواهید آنتی ویروس اسکن کند یا از ***** ویروس کش نگذرد را براش انتخاب کنید . برای مثال ما روی دسکتاپ ??ایلی تصویری به نام “Syndicate 2012 Walkthrough – Milestone 1- Wakeup Game Video Walkthroughs??? داریم که نمی خواهیم اسکن بشود ، از طریق دکمه ADD مسیر آن را براش انتخاب می کنیم ، که در این مثال ما دسکتاپ بود . به شکل زیر توجه کنید.

5.jpg

۷- بعد از انتخاب ??ایل مورد نظر همه پنجره ها را با زدن دکمه OK ، می بندیم . بسیار عالی ! الان دیگر آنتی ویروس ما ??ایلی که مسیرش را به آن دادیم دیگر هیچ وقت اسکن نمی کند. برای مسیر دادن پوشه و ??ولدر هم دقیقا همین کار را انجام میدهیم با این ت??اوت که به جای ??ایل ، پوشه مورد نظر را براش انتخاب می کنیم و OK می زنیم. مانند شکل زیر :

6.jpg

کار تمام است . تمامی پنجره ها را OK بزنید . مثلا من وقتی در دیدگاه ها برای کسی می نوسیم “دوست من بهتر است که پوشه، مسیر و کرک بازیت را اعتمادسازی کنی ??? منظورم همین عملیات بالا بود.توجه مهم : مثلا سوال پیش می آید ما کرکی دانلود کرده ایم که که ??شرده و با ??رمت RAR هست و درون آن ??ایلی به نام Steam_api.dll است ، که ویروس کش آن را ویروس تلقی می کند و در هنگام استخراج از حالت ??شرده ، اجازه بیرون آمدن آن را نمیدهید ، حذ?? می کند و یا ارور میدهد . ما که اون ??ایل را هنوز نداریم تا بتوانیم اعتمادسازی بکنیم . شما در این مورد می توانید دو کار انجام دهید .۱- ??ایل ??شرده ای که ??ایل شبه ویروس داخل آن است ، که در این مثال ??ایلی بود که ??رمتش RAR بود ، را می توانید اعتمادسازی کنید . و پس از خرج این د??عه ??ایل مورد نظرتان را اعتمادسازی نمایید.۲- آنتی ویروس را موقتا غیر ??عال کنید . که اینکا از روی پنجره اصلی آنتی ویروس و گزینه SETUP انجام میگیرد . که می توانید حالت Real Time Sustem Protection را از enable به Disable برای چند دقیقه یا چند ساعت تغییر دهید. پس از غیر ??عال کردن راحت می توانید قایل ??شرده را اکسترکت کنید و بعد از آن ??ایل مورد نظر را اعتمادسازی کرده و آنتی ویروس را دوباره ??عال کنید.توجه دوم : من در حال دانلود یک Trainer از یک سایت خارجی هستم ، اما دانلود آـن را که با idm انجام میدهم ، تا اتمام دانلود میرود ولی دانلود به پایان نمرسد و دوباره از اول شروع میشود و اینکار ده ها د??عه تکرار میشود ! به نظرتون چی باعث اینکار میشود. بله درست حدس زدید ، آنتی ویروس بسیار دقیق است حتی ??ایل های در حال دانلود را هم اسکن می کند ولی ما که میدانیم ، آن ??ایل ترینر است و به دلیل شباهتش به ویروس چنین قضیه ای به سرش می آید. در این موارد آنتی ویروس را به مدت چند دقیقه از همان روش بالا غیر ??عال کنید . تا دانلودتان کامل شود و بعد کار اعتمادسازی را انجام دهید.توجه مهم بعدی : خیلی از دوستان وقتی یک بازی را کرک می کنند و موقع کرک کردن آنتی ویروس را خاموش می کنند ، پس راه اندازی مجدد سیستم می بینند که بازی ای که قبلا اجرا میشد ، عجیب است الان اجرا نمیشود و ارور میدهد. مثلا ارور missing rld.dll … . بله دوستان نکته کار اینجاست ، که شما موقع استخراج کرک آنتی ویروس را غیر??عال کرده اید و نگذاشتید که کرک را اسکن کند و به راحتی هم کرک را در مسیر نصب بازی خود قرار دادید و بازیتون هم اجرا شد . ولی هر بار که سیستم ریستارت میشود آنتی ویروس دوباره به اوج توانایی خود برمیگردد و ??عال میشود و اون ??ایلی که دور از دیدش در مسیر نصب بازی قرار داده اید را حذ?? میکند و چاره کار هم در این مورد به خصوص ، اعتمادسازی همان ??ایل در مسیر بازی و یا خود پوشه مسیر بازی ، پس از کرک کردن است.………………………..با هم در ادامه آموزش می رویم سر اعتمادسازی یک وب سایت در آنتی ویروس nod 32 :همان طور که خبر دارید نود ۳۲ سایت های اینترنتی را هم اسکن می کند و اگر سایتی را ریسک دار تشخیص دهد ، اجازه باز کردن آن را در مرورگرتان نمیدهد و علامتی به شکل زیر ظاهر میشود.

7.jpg

هر وقت موقع باز کردن یک سایت دید چنین علامتی اومد ، بدانید که سایت از طر?? نود ۳۲ بلاک یا بسته شده است. اما نود ۳۲ خودش راهی برای ر??ع بلاک سایت هایی که خودش ق??ل کرده است را به شما داده است ، که من در این آموزش خدمتتان تقدیم می کنم.اعتمادسازی نود ۳۲ نسبت به یک وب سایت :۱- طبق همان آموزش بالا به بخش Adavnce Setup بروید و این گزینه web and Email بروید . و در مرحله بعد گزینه Web Acess Protection را کلیک کنید و بعد از آن هم به گزینه URL Adress Managment بروید .با زدن اون قسمت در سمت راست منوی جدید باز میشود که از طریق دکمه add در آن می توانید ، سایتی هایی را که آدرسشان بلاک شده است را اعتمادسازی کنید.

8.jpg

۲- وقتی که دکمه add را می زنید ، از شما میخواهد تا آدرس وب سایت را وارد کنید . که به این صورت باید وارد کنید و الا جواب نمیدهد . مثلا آدرس سایت ???? ?????? را باید به صورت *asandownload.com* وارد کنید و بعد دکمه ok را بزنید و پنجره بعد را هم OK بزنید . تا دیگر آنتی ویروس به این سایت گیر ندهد.نحوه صحیح دادن آدرس سایت.ستاره + اسم سایت بدون www و http + ستاره

9.jpg

توجه مهم : نود ۳۲ سیاست های خاص خود را دارد و غیر از ویروسی بدون یک سایت به خیلی از چیزهای دیگه اش هم گیر میدهد . مثلا الان متاس??انه سایت بسیار بزرگ ایرانی پی سی دی و … را بلاک کرده است نه به دلیل ویروسی بودن ! بلکه به دلایل خاصی که اینجای جای بحث آن نیست .امیدوارم از این آموزش لذت کا??ی برده باشید.

 

ویرایش شده توسط datis

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام دوستان مدتیه که آنتی ویروس نود 32 رو روی سیستمم نصب کردم با اکانت یکساله ولی مدتیه

که قرمز شده و دیگه خودکار آپدیت نمیشه آیا آنتی ویروس رو حذ??ش کنم و دوباره نصبش کنم درست میشه ؟ یا اینکه چه جوری حالت قرمز بودنشو ر??ع کنم ؟

منظر جوابتون هستم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...