رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ماهور

کالبد شکافی کنسول پلی استیشن ps4 به همراه ویدئو

پست های پیشنهاد شده

[h=1][/h]

 

 

2265.jpg?maxwidth=700&maxheight=525تا به حال بررسی های گسترده ای بر خارج از بدنه کنسول های جدید بازی داشته ایم، اما در مورد درون آن ها چه می دانیم؟ تنها یک ه??ته با عرضه کنسول های پلی استیشن 4 ??اصله داریم بنابراین زمان آن رسیده که اطلاعات خود را از این محصول سونی کمی گسترده تر نماییم. ویدئوی کالبد شکا??ی PS4 توسط Yasuhiro Ootori مدیر بخش مهندسی سونی منتشر شده است و بالاخره عموم مردم توانستند قسمت های داخلی زیبای این دستگاه را نیز ببینند.

ps4-motherboard.jpg?maxwidth=545&maxheight=525

آقای اوتوری در این ویدئو با دقت کنسول PS4 را از ابتدا تا پایانی ترین قطعات جداسازی می کند. همانطور که او سریعا اشاره می کند هیچ پیچ قابل رویتی در بسته کلی آن دیده نمی شود. می توانید در پشت این دستگاه ببیند که هر چهار پیچ آن که در همین مکان قرار گر??ته اند، دارای پوشش می باشند. در حالی که این پوشش ها به وضوح جهت تامین ح??اظت از دستگاه به کار می روند همچنین برای ارتقای ویژگی های زیبایی این کنسول نیز تعبیه شدند به طوری که این کنسول از نظر برخی ا??راد همانند یک لوزی یکپارچه زیبا به نظر می رسد.پس از برداشتن چهار پیچ موجود به قسمت پایینی قالب می رسیم. می توان در این قسمت مکانیزم خنک کننده، درایو نوری و منبع تغذیه این دستگاه را دید. با برداشتن چندین پیچ دیگر منبع تغذیه به راحتی قابل جداسازی خواهد بود. اوتوری با بی ت??اوتی توضیح می دهد که طبق نظر کمپانی سونی قدرت برای مصر?? کنندگان ناخوشایند است بنابراین ادغام سازی در اولویت این کمپانی بوده است. این عمل به طور مستقیم در ایکس باکس وان صورت نگر??ته و البته نتیجه آن نیز واضح است: Ps4 دارای طراحی سخت ا??زاری بهتری می باشد.

20131016-JAPAN-0561_edit-660x491_large_verge_medium_landscape.jpg?maxwidth=545&maxheight=525

آنتن بلوتوث و درایو نوری در این بخش دیده می شوند و سپس اوتوری به بخش هارددیسک مراجعه می کند. بخشی لغزان در بالای قالب و یک پیچ هارددیسک را در مکان مربوط به خود نگه می دارد. البته این محل به سادگی در دسترس کاربران قرار دارد از این رو می توانید درایو خود را هر زمان که مایل باشید، ارتقا دهید. طبق خبرهای بیان شده در PS4 FAQ (پرسش و پاسخ های متدوال کنسول PS4) که ه??ته گذشته منتشر شد، این مدل با 500 گیگابایت هارددیسک 5400RPM SATA II به همراه حداکثر ارت??اع 9.5 میلی متر عرضه می شود. اگر این میزان ظر??یت برای شما کم می باشد می توانید کنسول خود را به سادگی به درایوی سریع تر با ظر??یت بالاتر ارتقا دهید.

اوتوری کالبدشکا??ی این کنسول را با برداشتن باقیمانده پوشش بالا ادامه داد. در این بخش قاب اصلی مشهود می باشد و او به ص??حه نگهدارنده هیت سینک رسیده است. او ص??حه پوششی را برمی دارد تا مادربورد این دستگاه مشاهده شود. پس از کمی تلاش مادربورد از جای خود بیرون می آید. اوتوری در این ویدئو سپس به نشان دادن تمامی اجزای متصل به این بورد می پردازد که شامل موارد زیر است: یک پردازنده x86 و 8 گیگابایت رم GDDR5. حالا به ص??حه ثانویه پوشش می رسیم، هیت سینک به طور مستقیم به این ص??حه ثانویه متصل است و به طور قابل توجهی نیز دارای اندازه بزرگی می باشد. که خوشبختانه همین مساله بدان معناست که در این کنسول با مشکلات گرمایشی روبه رو نخواهیم شد. در نهایت اوتوری ??ن را از جای خود برداشته و طراحی منحصر به ??رد آن را نشان می دهد.در حالی که این کالبدشکا??ی خیلی تکان دهنده نبوده است اما با این حال برجستگی اصلی کنسول سونی را نشان می دهد. هر اینچ این دستگاه برای حداکثر کاربرد طراحی شده و هیچ چیز در آن بیهوده نمی باشد.منبع : ExtremeTech

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
داداش من قبلا" گزاشته بودم کامتر و با جزئیات بیشتر http://forums.p30day.com/t11210.html

 

این کلیپم داره:2lkfck5:

البته اون به نظرم بهتر اومد. بازم شکر خدا که الحمدالله و الا که والا به خدا.

دست ج??تتون مرسی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
این کلیپم داره:2lkfck5:

البته اون به نظرم بهتر اومد. بازم شکر خدا که الحمدالله و الا که والا به خدا.

دست ج??تتون مرسی

دقیقا" چی گ??تی.....

بازم شکر خدا که الحمدالله و الا که والا به خدا

:2lkfck5::2lkfck5:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...