رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
datis

سیری به ماشین های هوندا می آید تا دستورات شما را اجرا کند

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]9064[/ATTACH]

 

تومبیل های هوندا از ابتدای سال ۲۰۱۴ مجهز به قابلیت جدیدی می شوند که به رانندگان اجازه می دهد با کمک سیری، دستورات مورد نظرشان را به ماشین ابلاغ کنند.

اپل و هوندا مدت‌ها است که مشغول کار بر روی سرویسی هستند که به Siri Eyes Free شناخته می شود. حالا هوندا گزارش داده که این قابلیت م??ید چند روز دیگر به صورت رسمی معر??ی می شود.

در واقع قابلیت Siri Eyes Free به راننده اجازه می دهد با ??شردن دکمه ای روی ??رمان به منشی آی??ونی اش -سیری- دسترسی داشته باشد و دستوراتی مانند تعویض آهنگ در حال پخش، برقراری تماس با ا??راد و ... را به او بدهد. به این صورت، رانندگان می توانند بدون چشم برداشتن از مسیر، تنها با دستورات صوتی برخی کارها را انجام دهند.

هوندا تایید کرده که این قابلیت بر روی ماشین های تولیدی سال ۲۰۱۴ این شرکت برقرار خواهد بود. بدین ترتیب یک نمایشگر ۷ اینچی در مدل های جدید هوندا نصب است که کار دریا??ت دستورات صوتی راننده و اجرای آنها را بر عهده دارد. به گ??ته هوندا، این قابلیت به صورت رسمی ۱۳ آذرماه معر??ی شده و جزئیات بیشتری در خصوص آن منتشر خواهد شد.

البته به نظر می رسد این نمایشگر کار مسیریاب را هم خواهد کرد. همچنین ممکن است برای نمایش ساعت یا ویدیو، ارسال پیام و حتی مرور وب هم است??اده داشته باشد. باید منتظر بمانیم و ببینیم هوندا قصدش چیست. همچنین اشاره کنیم که اپل مشغول کار بر روی مشابه این پروژه با شرکت های آئودی، بی ام و، جگوار، لندرور، مرسدس بنز و تویوتا نیز هست.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دیگه شده ماشین 007

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...