رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
datis

همکاری اپل با یک شرکت دانمارکی برای ساخت سمعک

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]9066[/ATTACH]

 

شاید سمعک خیلی هم وسیله جذاب و مد روزی به حساب نیاید، اما وقتی پای اپل در میان باشد، سمعک ها هم تبدیل به گجت های جالبی می شوند.

ظاهراً اپل با همکاری شرکت دانمارکی جی ا??ن استور نورد (GN Store Nord) دست به ساخت سمعکی زده که با آی??ون کار می کند. این دستگاه ReSound LiNX نام دارد و برای اتصال به آی??ون از ??ناوری مشابه بلوتوث بهره می برد.

هم آی??ون اپل و هم سمعک های شرکت GN از ??رکانس 2.4 گیگاهرتز است??اده می کنند. بنابراین ج??ت شدن این دستگاه ها هم به سادگی هر چه تمام تر صورت می گیرد.

است??اده از تکنولوژی 2.4 گیگاهرتز به جای بلوتوث های متداول، مزیت هایی را به همراه دارد. بلوتوث ها مصر?? انرژی بالایی دارند و از آنتن های نسبتاً بزرگی است??اده می کنند. در حالی که تکنولوژی 2.4 گیگاهرتز مصر?? باتری کمتری دارد و به سمعک ها این امکان را می دهد که تا چندین روز به طور مداوم کار کنند.

در این سیستم، صدا و موزیک به طور مستقیم و بدون هیچ واسطه ای از آی??ون یا آیپاد بر روی سمعک پخش می شود. مدیر عامل شرکت GN در این زمینه گ??ته که «ما به ا??رادی که مشکل شنوایی دارند، به عنوان مشتریانی با حق انتخاب نگاه می کنیم، نه بیمارانی که در چالش هایشان دست و پا می زنند».

ReSound LiNX در سه ماهه اول سال 2014 به بازارها عرضه می شود ولی هنوز قیمتی برای این سمعک ها اعلام نشده. با توجه به گسترش تل??ن های هوشمند و ظهور شکل های جدید ارتباطات صوتی، به نظر می رسد ایده مشترک اپل و GN مشکل بسیاری از ا??راد جامعه را حل کرده و آن ها را با تکنولوژی های روز آشتی دهد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...