رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
datis

فهرست ۵ رهبر شاخص دنیای تکنولوژی در سال ۲۰۱۳ به انتخاب مجله فورچون

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]9093[/ATTACH]

 

روز پنجشنبه مجله ??ورچون (Fortune)، لیست 50 تن از سرشناس ترین ا??راد ??عال در حوزه کسب و کار در سال 2013 را منتشر کرد. ما در ادامه این مطلب اسامی 5 ن??ر اول عرصه تکنولوژی را از میان این لیست کلی 50 ن??ره مرور خواهیم کرد.

 

در عین ناباوری بسیاری از رهبران مطرح دنیای تکنولوژی در این لیست 5 ن??ره حضور ندارند. اگر لیست 50 ن??ر اول حوزه کسب و کار را در نظر بگیریم، لری پیج مدیر عامل گوگل در رتبه 8، مریسا میر مدیر عامل یاهو در رتبه 10، مارک زاکربرگ مدیر عامل ??یسبوک در رتبه 12، و تیم کوک مدیر عامل اپل در رتبه 47 قرار گر??ته اند.

 

در ادامه مطلب با ما باشید تا ببینیم 5 ن??ر برتر کیستند.

 

 

 

elon-Narenji-narenji-20131122.jpg

 

1. ایلان ماسک(Elon Musk): اگر تا یکی دو سال پیش نام او نشنیده بودید، حداقل این اواخر زیاد از او شنیده اید. نابغه ای که رهبری سه شرکت تسلا موتورز، ا??سپ??یس ایکس، و سولار سیتی را بر عهده دارد. او نه تنها در لیست 5 ن??ره رتبه اول را به دست آورده، در لیست 50 ن??ره ??ورچون هم رتبه اول را کسب کرده و به عنوان مو??ق ترین ??رد حاضر در دنیای کسب و کار معر??ی شده.

 

 

Pony-Ma-Narenji-narenji-20131122.jpg

 

2. ما هوات??نگ (Ma Huateng) با نام مستعار پانی (Pony): این سرمایه گذار و کار??رمای بزرگ عرصه اینترنت، یکی از بنیان گذاران پلت??رم شبکه اجتماعی چینی ت??ن س??نت (Tencent) نیز هست. بالا ر??تن ارزش شرکتش او را به یکی از ثروتمندترین ا??راد حاضر در عرصه تکنولوژی چین تبدیل کرده.

 

 

 

angela_Narenji-narenji-20131122.jpg

 

3. آنجلا آرنتز(Angela Ahrendts): او از سال 2006 مدیر عامل شرکت م??د "بورب??ری" است. اماهمانطور که پیش تر در خواندید او قرار است از ابتدای ۲۰۱۴ این شرکت را به مقصد اپل ترک کند تا مقام راهبری استراتژیک، گسترش و عملیات ها را بر عهده گیرد که مدیریت ??روشگاه های اپل نیز در حوزه اختیارات او است. برخی اعتقاد دارند خانم آرنتز در آینده ای نزدیک شایستگی مدیرعاملی اپل را نیز خواهد داشت.

 

 

 

netflix-Narenji-narenji-20131122.jpg

 

4. رید ه??یستینگز (Reed Hastings): او مدیر عامل ??علی ن??ت??لیکس و عضو هیئت مدیره ??یسبوک و چندین سازمان غیر انت??اعی دیگر است. او کسی است که با قدرت تمام از طریق توسعه پخش اینترنتی ??یلم ها یا همان اینترنت استریمینگ، سلطه چند ساله دی وی دی ها را از میان برداشت.

 

 

 

jeff-Narenji-narenji-20131122.jpg

5. ج???? ب??زوس(Jeff Bezos) : مدیر عامل آمازون گویی هیچگونه ا??بایی از برآورده نشدن انتظارات دیگران ندارد. او از سودهای سرشار دو دهه اخیر آمازون بهره گر??ته و می خواهد به حوزه های کاملاً جدیدی پا بگذارد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...