رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
datis

موکت های نورانی فیلیپس: زمانی که ال ای دی ها زیر پای شما را تسخیر می کنند

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]9110[/ATTACH]

 

??یلیپس با مشارکت یک شرکت ??عال در زمینه ک?? پوش های صنعتی، اداری و خانگی دست به یک ابتکار جالب زده. ایده ای که بر اساس آن ال ای دی ها جای خود را در ک?? پوش ها باز می کنند. شرکت Desso به یاری ??یلیپس آمده تا این طرح م??هومی را به کمک هم در عمل اجرا کنند.

یکی از کاربردهای این موکت ها می تواند در علائم مربوط به مکان های عمومی باشد. به طور مثال می توان با روشن کردن چراغ های بخشی از موکت، جهت ورود مدعوین به یک همایش یا محل دریا??ت چمدان ها در یک ??رودگاه را مشخص کرد و یا از این موکت ها برای نمایش لوگو، متن، یا تبلیغات در ??روشگاه ها و هتل ها است??اده نمود.

این دو شرکت در پی آن هستند که این علایم را طوری پیاده سازی کنند که به طور هوشمند عمل کرده و ا??راد را در شرایط گوناگون در جهت های مختل?? هدایت نمایند. روشن شدن مسیر خروج اضطراری در سالن های سینما می تواند یکی از کاربردهای این موکت های ال ای دی دار باشد.

 

xphilips2-Narenji-narenji-20131120.jpg.pagespeed.ic.0wqM06edPi.jpg

این ک?? پوش ها برای محیط خانه هم مناسب به نظر می رسند. ??یلیپس پیش از این نیز در زمینه لامپ های هوشمند و منابع نوری مختل?? قدم برداشته بود و محصولات خود را با نام های Hue و LightStrips به بازار عرضه کرده بود. لامپ های Hue توسط تل??ن هوشمند کنترل می شدند و به مصر?? کننده اجازه انتخاب 16 رنگ مختل?? را می دادند. LightStrips هم در قالب نوارهای نورانی چسبنده بودند که برای زیر کابینت ها یا جاهای دیگر منزل کاربرد داشتند.

شاید این نوآوری جدید ??یلیپس تکمیل کننده محصولات قبلی این شرکت باشد. تصور کنید که به راحتی بتوان حال و هوای محیط خانه را، از ک?? تا سق??، با یک تغییر رنگ ساده عوض کرد. آن چه مشخص است این است که این ایده ??یلیپس و شریک جدیدش، تنها یک طرح م??هومی نیست و از سال آینده وارد بازار خواهد شد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...