رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Copperhead

Watch Dogs

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]9219[/ATTACH]

 

 

سازنده : [Ubisoft Montreal]

ناشـــر : [Ubisoft]

پلت??ــرم : [Xbox360, Microsoft Windows ,PlayStation 3]

تاریخ انتشار : [2013 TBA]

ســـبک : [Action-adventure, open world, stealth]

مــــدها : [Single-player, Multiplayer]

رسـانه : [Optical Disc]

رده بندی سنی : [PEGI: 18]

 

در E3 امسال و در کن??رانس یوبیسا??ت با نمایشی که این شرکت از بازی به نام (Watch Dogs ( Watch_Dogs نشون داد همه را متحیر کرد! این بازی که به صورت کاملاً زنده و لایو برای تماشاچیان و حضار انجام میشد سبک جدیدی از گیم پلی را در بازی های اوپن ورلد به نمایش در آورد! این بازی در کنار گیم پلی خاص خودش دارای گرا??یک ??وق العاده زیبایی هم هست که از اون به عنوان "نسل بعد گرا??یک ها" یاد شده. سبک این بازی همون طور که گ??ته شد Open World است که باید در آن شاهد عناصر اکشن، ماجراجویی و مخ??ی کاری باشیم. پ??لات بازی در آینده ای نزدیک در شیکاگو دنبال میشه و نباید انتظار یک Cyberpunk اصیل رو ازش داشت

 

?A Computer Control City but Who Control the Computer

در 14 آگوست سال 2003 خاموشی 55 میلیون امریکایی رو تحت تاثیر خودش قرار میده! 11 ن??ر در تاریکی کشته میشن! برای این ات??اق چه کسی رو باید مورد سرزنش قرار داد؟ تنها یک آسیب پذیری کوچک در اتاق کنترل انتقالات!! کارمندی به نام Raymond Kenney ویروسی رو در شبکه آزاد میکنه و 4 ساعت بعد، شبکه به دلیل بار سنگینی که روش بوده خاموش میشه! 10 سال از اون واقعه میگذره و حالا سیستم های مدرنی تعری?? شدن. امریکا اولین سیستم عامل مرکزی خودش رو میسازه که به اون ctOS میگن. ctOS یک نرم ا??زار کامپیوتری است که خطوط راه آهن، ترا??یک، دوربین های امنیتی و شبکه های الکترونیکی در کل شهرهارو تحت کنترل داره. یک کامپیوتر کنترل تمام شهر رو بدست گر??ته، اما کی کامپیوتر رو کنترل میکنه؟ جواب این سوال شرکت های بزرگ هستن که به هر دلیلی ctOS میتونه براشون م??ید باشه! کلید اصلی، مجموعه اطلاعات شخصی ا??راد هست. شما در حال حاضر تنها یک شخص نیستید! خوشه ای از اطلاعات هستید که در دنیای وسیع شبکه حضور داره. سال پیش امریکا اطلاعات دیجیتالی ا??راد رو 2.3 گیگابایت بر آو??رد کرد. این اطلاعات دیجیتالی شامل چه چیزهایی هست؟ کارت های اعتباری، سوابق درمانی و عادات شما. اما ctOS یه چیزی ??راتر از حر??است!! لحظه لحظه از زندگی دیجیتالی شما که نشون میده شما چه طور ??کر میکنید و به چی اعتقاد دارید. تمام این اطلاعات میتونه بر ضد شما باشه و نه تنها به عنوان یک کالا ??روخته بشه بلکه دید شما رو نسبت دنیا تغییر بده. ctOS مستقیماً اطلاعات شخصیتون رو به سخت ا??زارهایی که هرروز از اونها است??اده میکنید متصل میکنه و این اساساً خطی مستقیمی بین اون ها و رایانه شما در اتاق خواب ??راهم میکنه!

10 سال پیش یک ن??ر کل سیستم کنترل رو خاموش کرد. امروز هرچیزی میتونه هـ ک بشه، هیچ کس نمیدونه کدوم قسمت از سیستم مشکل داره ولی همه این رو قبول دارن. حمله بعدی، چیزی ??راتر از خاموش کردن چراغ ها خواهد بود...

02624569125637118698.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Every thing is Connected

در قسمت بالا توضیحاتی در مورد داستان و موضوع بازی داده شد و حالا وقت اون رسیده که به ویژگی های بازی بپردازیم. از او چیزی که ما در تریلرها دیدیم، متوجه شدیم که بازی شدیداً روی جامعه ای ??وق متصل و اطلاعاتی که داثماً در اطرا?? ما هستند تمرکز داره. شخصیت اصلی بازی Aiden Pierce نام داره، او قبلاً ا??رادی که دوست داشته رو از دست داده و در حال حاضر امنیت و ح??اظت براش مهم ترین چیز هست تا دیگه اون ات??اقات تلخ گذشته رو تجربه نکنه. Aiden آدم گنده و زورداری مثل قهرمان بازی Gears Of War نیستش اما هوش بالایی داره و سعی داره یک قدم از دشمن هاش جلوتر باشه، سلاح مورد علاقه اون چوب دستیشه که باعث میشه خیلی آروم و بی سرو صدا دشمن رو از پا در بیاره، او همچنین برای به انجام رسوندن ماموزیت ها و کنترل شهر از وسیله الکترونیکی است??اده میکنه که بهش توانایی ها و قابلیت های خاصی رو میده که چندتا از این قابلیت ها به شرح زیر است:

Aiden :

Jam Communication با ??رستادن سیگنالی به دوربین های مراقبت و امنیتی که در بالای مکان های مختل?? وجود دارند، میتونه صحبت های مردم رو به راحتی بشنوه و همچنین با ??رستادن یک سیگنال مخرب تمام ارتباطات رو در اون نزدیکی از کار مینداره ( این قابلیت میتونه در جاده ها برای از کار انداختن سیستم های کنترل سرعت هم است??اده بشه )

Traffic Lights: با هـک کردن چراغ های راهنمایی شما میتونید باعث بروز تصاد??ات بشید و خراب کاری بشید یا برای گیر انداختن کسی از اون است??اده کنید.

Control Train: قابلیت کنترل قطارها و سیستم خطوط راه آهن رو برای شما ??راهم میکنه.

Bridge: به طور مثال شما ماشینی رو سرقت میکنید و با سرعت هرچه تمام تر از کسانی که به دنبال شما هستند ??رار میکنید، ناگهان به پلی بر میخورید که بسته است! شما با این قابلیت میتونید بازوهای پل رو هـ ک کنید و با سرعت از روی آن رد بشوید.

Profiler : قابلیتی است که به Aiden این اجازه رو میده تا با است??اده از دیتابیس ctOS و با اسکن و شناسایی ا??راد، اطلاعاتی از قبیل سوابق جنایی تا اطلاعات شخصی و حتی وضعیت HIV یک شخص رو بدست بیاره! این قابلیت علاوه بر اینکه باعث میشه شما با دنیای بازی رابطه برقرار کنید، میتونه در مراحل بازی به شما تا حد زیادی کمک کنه. شما حتی میتونید با این قابلیت ماموریت های جانبی برای خودتون درست کنید! ??رض کنید در یک خیابان در حال راه ر??تن هستید و Profiler هم روشن هست، یک ن??ر رو میبینید که سابقه جنایت یا تجاوز رو داره و بعد از چند لحظه میبینید که داره به سمت یک خانمی حرکت میکنه! شما میتونید تصمیم بگیرید که چه طور عمل کنید! به راهتون ادامه بدید و انگار نه انگار ؟ یا به روش خودتون عدالت رو برقرار کنید؟

 

سازندگان بازی قول یک دنیای واقع گرایانه رو دادن، تیراندازی در بازی بر پایه کاور هستش که سعی شده هرچه بیشتر طبیعی و واقعی به نظر بیاد، سرعت رانندگی در خیابان ها با ماشین هم واقعی خواهد بود و در کنار این ها با دنیایی واقعی نیز طر?? هستید و میتونید در بازی، کل شهر و مناطقی مانند همین تئاتر به کاوش بپردازید و مهم نیست که در ماموریت باشید یا خیر. همون طور که گ??ته شد، بازی یک دنیای مجازی واقعاً ??وق العاده هستش! کارهایی که ا??راد در موقعیت های مختل?? ممکن هست انجام بدن مت??اوته، به طور مثال در تریلری که شما شاهدش بودید تصاد??ی در چهارراه ات??اق می??ته و کارهایی که مردم در اون لحظه انجام میدن واقعاً حیرت آوره! در اون صحنه میبینیم که ??ردی از کنار خیابون به کمک زنی که تصاد?? کرده میره و یا مردی که در ماشین به زنش که پشت ??رمون بوده میگه "یالا جوابمو بده" ! هوش مصنوعی که در این صحنه شاهد اون بودیم رو در بازی دیگه ای نمیتونید پیدا کنید!

 

از اطلاعات جالبی که اخیراً یوبیسا??ت ارائه داده اینه که اگر شما آیپَد داشته باشید ( اطلاعاتی از تبلت ها و دیگر گوشی ها نرسیده ) میتونید با ریختن یک نرم ا??زار اطلاعات درون بازیتون رو به شهر مجازی شیکاگو انتقال بدید و از طریق اون روند بازیتون رو برای همه به اشتراک بزارید یا اطلاعات و رکوردهای دوستانتون رو در هر مرحله ببینید. همچنین در این نرم ا??زار مینی گیم هایی برای هـ ک کردن وجود داره که شما با انجام اون ها اطلاعات بیشتری از ا??راد بدست میارید! شما حتی میتونید اطلاعات شماره حساب های بانکی رو هم هـ ک کنید که با مقداری پول در بازی میسر میشود. شما قادر هستید تا به دوستانتون کمک کنید و یا حتی بهشون با هـک کردن چراغ های راهنما و یا قرار گر??تن بر سر راه اونها هنگام انجام ماموریت آسیب برسونید.

 

این بازی در سال 2013 برای هر سه پلت??رم Xbox360, PS3 و PC منتشر میشود، این در حالی است که Ubisoft Montreal از سال 2010 مشغول به ساخت این بازی است...

 

ترجمه، ویرایش و تألی??: آرین [Marmolak Kocholo]

 

تصاویر بازی

 

[ATTACH=CONFIG]9220[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]9221[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]9222[/ATTACH]

 

 

 

تریلر بازی

[
]

 

 

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

داداش تریلرش خیلی خوب بود کی میاد

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
داداش تریلرش خیلی خوب بود کی میاد

 

سلام ممنون عزیز باید بگم که این بازی خیلی وقته که اومده... اینم سیستم مورد نیازش :

 

 

  • Intel Core 2 Quad Q660 or AMD Phenom X4 9750
  • Nvidia GeForce GTX 460 or AMD Radeon HD 5770
  • 4 گیگابایت رم
  • 20 گیگابایت ??ضای خالی در هارد دیسک
  • سیستم عاملی 64 بیتی از خانواده ویندوز مایکروسا??ت؛ ویندوز 8، ویندوز 7 و ویندوز ویستا

اگرچه کم‌ترین سخت ا??زاری که برای اجرا این بازی نیاز دارید، در بالا آمده است اما برای لذت بردن و کسب تجربه‌ای شیرین از شهر شلوغ و پرهیاهو شیکاگو، نیاز به اجرای Watch Dogs برروی حداکثر تنظیمات گرا??یکی آن دارید. کمپانی یوبی‌سا??ت برای اجرای این عنوان در بالاترین تنظیمات گرا??یکی‌، سیستم زیر را پیشنهاد کرده است:

  • Intel Core i7-3990K or AMD FX-9370 8-core
  • Nvidia GeForce GTX 670 or AMD Radeon HD 7990
  • 8 گیگابایت رم یا بیش‌تر

لازم به ذکر است که عنوان دوست‌داشتنی و قدرت‌مند Watch Dogs در 19 نوامبر برای خانواده ویندوز، عرضه خواهد شد. اگر سیستم مورد نیاز این بازی را ندارید، پیشنهاد می‌کنیم هرچه سریع‌تر به ??کر ا??زایش قدرت سخت ا??زاری قطعات رایانه خود بی‌ا??تید چراکه تا تجربه این عنوان تنها کم‌تر از 6 ه??ته ??رصت باقی‌ است!

 

 

:grouphugg::88: مو??ق باشید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

what the faz????!!!!!!

واتچ داگز که اومد همه هم تموم کردن ر??ت شما کجا داری سیر میکنی داداش؟؟؟اون تاریخ ریلیز قدیمیش بود

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ولش كن بنده خدارو

يه چيزى تو يه سايت ??لج ديده گ??ته بزار كپى كنم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

یعنی من رم سیستمم 2گیگ هست جواب نمیده؟؟؟بعد من سیستم آملم مکین تاش هست جواب میده؟؟؟

ویرایش شده توسط datis

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
یعنی من رم سیستمم 2گیگ هست جواب نمیده؟؟؟بعد من سیستم آملم مکین تاش هست جواب میده؟؟؟

باحال بود :;;d::;-d:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...