رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

نمایش شگفت انگیز Batman: Arkham Knight

پست های پیشنهاد شده

جدیدترین عنوان استودیو RockSteady یعنی Batman Arkham Knight در انتهای کن??رانس خبری سونی با نمایشی شگ??ت انگیز همراه بود و همچنین محتوای اختصاصی جدیدی برای این عنوان معر??ی شد.

 

 

 

batman610.jpg

 

 

 

این ویدئو شامل گیم پلی Real-Time از پیش ضبط شده بود که بر روی کنسول PS4 اجرا شده بود. در ابتدای این نمایش بتمن با مجهز کردن خود به BatSuit خود را آماده برای پرش از برجی که به نظر Wayne Tower می آمد کرد و بعد از مدتی شروع به اوج گر??تن گر??ت. در ادامه او سوار بر خودروی اختصاصی خود "Batmobile" به ادامه ی مسیر خود در خیابانهای گاتهام به حرکت درآمد ، در این حین خودروهای جنگنده ی دشمن در مقابله با بتمن نشان داده شدند که در این هنگام Batmobile با تبدیل به حالتی تانک مانند شروع به هد?? گیری و شلیک به سمت خودروهای دشمن کرد. بعد از نابود کردن خودروهای جنگی دشمنان ، بتمن از Batmobile به سمت بیرون پرت شده و بعد از پروازی کوتاه بر ??راز پایگاه پنگوئن ??رود آمد و شروع به ن??وذ به داخل پایگاه کرد، در انتهای این نمایش و در زمانی که بتمن قصد از میان برداشتن دشمن را داشت، ناگهان صحنه قطع و ScareCrow نشان داده شد که تهدید به نابودی گاتهام میکرد.

 

بعد از اتمام نمایش این ویدئو ، سونی به صورت رسمی اعلام کرد که نسخه ی PlayStation4 این بازی شامل مرحله های اضا??ی "کابوس Scarecrow " در قالب یک DLC خواهد بود.

 

ویدئو

منبع پردیس گیم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...